تعمیر درب اتوماتیک| تعمیر درب پارکینگ 09195559103

تعمیر درب اتوماتیک| تعمیر درب پارکینگ 09195559103
 
درب ریموت پارکینگ و قطعات جک پارکینگ،قفل برقی،آرام بند و راهبند instagram:@darbparking
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 جک کینگ با توان متوسط رو به بالا پر کاربرد ترین مدل برای مصارف خانگی می باشد.

جک پارکینگی کینگ یکی از قوی ترین و باکیفیت ترین جک های پارکینگی برای درب های دولنگه و تک لنگه می باشد که متاسفانه دیگر در بازار ایران یافت نمیشود. ولی شما می توانید تعمیرات درب اتوماتیک کینگ را از متخصصین کارآزموده ما در این زمینه بخواهید.
شرکت ما تمامی قطعات درب اتوماتیک کینگ را برای شما فراهم خواهد کرد و با بهترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد.
شما عزیزان کافیست فقط با شماره 09195559103 تماس حاصل کرده تا ما بهترین نصاب و تعمیرکار درب اتوماتیک را برای شما بفرستیم. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.
شرکت توسعه آرامش با 8 سال سابقه کار در زمینه انواع درب اتوماتیک شامل: درب اتوماتیک ریلی ، درب اتوماتیک بازویی ، درب اتوماتیک کرکره ای ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک سکشنال ، درب اتوماتیک زیر سقفی و راهبند اتوماتیک و قفل برقی و آرام بند درب حیاط و قفل مقابل برقی "قفل ریموتی اتاق مدیر عامل"متخصصین مجرب درب اتوماتیک را در این شرکت به کار گمارده تا نصب و تعمیر درب پارکینگ شما را با بهترین کیفیت انجام دهند.
تعمیرکاران ما به راحتی جک پارکینگی شما را عیب یابی نموده و مشکل درب اتوماتیک را در کمترین زمان با بهترین کیفیت حل می نمایند. 
انواع قطعات درب اتوماتیک کینگ شامل : روتور و موتور جک پارکینگی کینگ ، میل ماردون کینگ ، مهره ماردون ، پوسته جک کینگ ، ریموت کنترل کینگ ،برد درب اتوماتیک کینگ ، چشمی کینگ ، سنسور و فلاشر کینگ و ...
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب